Пошуковий запит: (<.>A=Ясінська Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Ясінська Ю. Р. Імідж підприємства: визначення, структура, особливості формування [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2015. - Вип. 48. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_48_19
|
2. |
Ясінська Ю. Р. Цінність ділової репутації підприємства як економічної категорії [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2015. - Вип. 47. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_47_14
|
3. |
Ясінська Ю. Р. Раціональна кадрова політика на підприємстві – успішна формула підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_46_47
|
4. |
Ясінська Ю. Р. Особливості оптимального застосування моделей франчайзингових бізнес-систем у сучасному контексті [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2013. - Вип. 43. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2013_43_17
|
5. |
Ясінська Ю. Р. Віртуальний імідж підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 198-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_29 Розглянуто можливості Всесвітньої мережі Інтернет як сучасного каналу комунікації підприємства у бізнес-середовищі, що надає можливість йому здобути нові конкурентні переваги на ринку. Планування та здійснення Інтернет-комунікацій повинно проводитися за запропонованим певним алгоритмом, і називається механізмом створення віртуального іміджу підприємства за допомогою управління його віртуальним представництвом у мережі Інтернет.
|
6. |
Ясінська Ю. Механізм управління діловою репутацією підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Ясінська // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2015. - Вип. 2. - С. 228-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2015_2_29
|
7. |
Ясінська Ю. Методи та інструменти захисту репутації підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Ясінська // Галицький економічний вісник. - 2015. - № 2. - С. 134-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2015_2_20
|
8. |
Ясінська Ю. Р. Корпоративна культура як основа формування іміджу та репутації підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2015. - Вип. 49. - С. 264-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_49_47
|
9. |
Ясінська Ю. Р. Комплексна програма комунікацій підприємства із громадськістю як інструмент впливу на його ділову репутацію [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 835. - С. 112-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_18 Розглянуто ділову репутацію підприємства як процес і результат взаємодії підприємства з громадськістю, який залежить від цілеспрямованого планування комунікацій підприємства. Розглянуто різноманітні підходи щодо сегментування груп громадськості підприємства, визначено особливості їх взаємозв'язку з підприємством. Розроблено комплекс напрямків впливу підприємства на групи громадськості, зокрема, за допомогою організації кадрової політики та корпоративних комунікацій підприємства, організації особистих і групових зустрічей керівників підприємства, підготовки звітно-інформаційної документації, проектів соціально-економічного розвитку місцевостей розміщення підприємства, моделювання систем лояльності для постійних покупців.
|