Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ясінська Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Ясінська Ю. Р. 
Імідж підприємства: визначення, структура, особливості формування [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2015. - Вип. 48. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_48_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.441 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ясінська Ю. Р. 
Цінність ділової репутації підприємства як економічної категорії [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2015. - Вип. 47. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_47_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.009 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ясінська Ю. Р. 
Раціональна кадрова політика на підприємстві – успішна формула підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_46_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.62 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ясінська Ю. Р. 
Особливості оптимального застосування моделей франчайзингових бізнес-систем у сучасному контексті [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2013. - Вип. 43. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2013_43_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.581 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ясінська Ю. Р. 
Віртуальний імідж підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 819. - С. 198-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_819_29
Розглянуто можливості Всесвітньої мережі Інтернет як сучасного каналу комунікації підприємства у бізнес-середовищі, що надає можливість йому здобути нові конкурентні переваги на ринку. Планування та здійснення Інтернет-комунікацій повинно проводитися за запропонованим певним алгоритмом, і називається механізмом створення віртуального іміджу підприємства за допомогою управління його віртуальним представництвом у мережі Інтернет.
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.527 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ясінська Ю. 
Механізм управління діловою репутацією підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Ясінська // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2015. - Вип. 2. - С. 228-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2015_2_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ясінська Ю. 
Методи та інструменти захисту репутації підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Ясінська // Галицький економічний вісник. - 2015. - № 2. - С. 134-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2015_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.129 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ясінська Ю. Р. 
Корпоративна культура як основа формування іміджу та репутації підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2015. - Вип. 49. - С. 264-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_49_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 703.532 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ясінська Ю. Р. 
Комплексна програма комунікацій підприємства із громадськістю як інструмент впливу на його ділову репутацію [Електронний ресурс] / Ю. Р. Ясінська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 835. - С. 112-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_18
Розглянуто ділову репутацію підприємства як процес і результат взаємодії підприємства з громадськістю, який залежить від цілеспрямованого планування комунікацій підприємства. Розглянуто різноманітні підходи щодо сегментування груп громадськості підприємства, визначено особливості їх взаємозв'язку з підприємством. Розроблено комплекс напрямків впливу підприємства на групи громадськості, зокрема, за допомогою організації кадрової політики та корпоративних комунікацій підприємства, організації особистих і групових зустрічей керівників підприємства, підготовки звітно-інформаційної документації, проектів соціально-економічного розвитку місцевостей розміщення підприємства, моделювання систем лояльності для постійних покупців.
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.706 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського